Сьогодні, як ніколи, робота учителя має
здійснюватися за формулою: кожен — це вчений, дослідник, творець, який не
просто засвоює інформацію та ділиться нею, а й висуває свої власні гіпотези,
перевіряє їх на практиці, має свою маленьку педагогічну теорію, свою філософію
освіти.
Виховання молодого покоління – це
найважливіший винахід людства. Головним рушієм цієї справи є учителі. Кобо
Абе писав: «Рік за роком мимо них, як води ріки, течуть учні і пливуть
далі, а учителі, подібно камінню, вимушені залишатися на дні цього
потоку…». Мені здається, що, як вода відшліфовує камінь, згладжуючи його та
позбавляючи гострих кутів, так і учні сприяють виробленню у нас,
педагогів, позитивних якостей, спонукають стати кращими, добрішими,
розумнішими.
Без прагнення до самовдосконалення,
розуміння того, що слід не тільки навчати учнів, але і вчитися у них, немає
справжнього учителя. Я знаю, що від нас значною мірою залежить не
тільки ким будуть наші діти, але і якими вони стануть у майбутньому.
Немає коментарів:
Дописати коментар